Maratonsovning och kakor.

Idag vaknade jag av Arons prat från spjälsängen som vanligt. Vi klev upp och åt frukost. Jag åt mackor och A fick äta gröt (eller äta och äta..mest kleta och skratta). Efter att han hade gymmat ett tag så fick han lite käk ur flaskan och sen somnade han som en stock på min arm, så jag klädde på honom om vi gick en timmes promenad. Detta var strax efter elva. Klockan är nu 15.16 och han sover fortfarande i vagnen ute! Låångsovning med andra ord. Jag har hunnit plocka undan, bädda sängar, läst massa bloggar, kollat på andra avenyn sen igår och bakat kolakakor och jitterbugg =) Undra vad jag ska hitta på nudå.. städa lite mer kanske..

Om nån timme kommer Julia hit. Jäklar vad men är vanemänniska alltså. Jag har inte träffat henne på tre dagar och då känns det som att det var eeeeevighter sen vi sågs, bara för att senaste månaderna har vi träffats i princip varje dag. Knepigt...

Ikväll så ska jag iväg och simma lite om inte magen blir mer ond. Sen ska vi kolla på sista Johan Falk-filmen. Om ni inte har sett dom än så kan jag än en gång rekomendera dem. Kanske ska kalasa till det med en påse favoritmix för mina sista pengar..

Nu: Kolla till A och lägga undan kakorna.
Sen: Undersöka om jag kan laga dammsugaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0