Promenadvägar

Jag har hittat två nya promenadvägar att gå =)
En gick jag i söndags när det var strålande fint väder. En jätte mysig höstdag. Sen när jag kom hem så kollade jag upp på eniro hur man kunde gå om man vek av på en annan väg, och då hittade jag en runda som jag utforskade idag. Alldeles lagomt långt, men nu kan snön få vänta lite så inte stigen genom skogen försvinner. Någon som följer med nån dag?
Banjo träffade på två Cavalier-hundar efter vägen så han blev helt extas. Tror även deras matte blev det också över att det finns fler cavalierer i området =)

Nu: Väcka Älsklingen som har jobbat natt.
Sen: Äta lite lunch.

Herregud vilka intressanta dagar jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0