Trött

Inatt har jag haft en jobbig natt. Inte på grund av att jag är bebis-mamma utan att jag började fundera på allt möjligt igårkväll och kunde inte somna, somande till vid två och vid halv tre så ville lilleman äta, sen sov jag dåligt och drömde massa otäckt. Blev jagad och var fast återkommande mönster.
Men på morgonkvisten så kunde jag slumra bättre och älsklingen klev upp med E sen gick han till tvättstugan direkt så det slapp jag ( my daaarling =)) Så när han kom och pussade på mig efter nio så hörde jag att kaffet kokade och att sonen fortfarande sov. Skönt.
Men han vakande efter ett tag så då satt vi och åt frukost alla tre vid bordet, Aron sken som en solstråle som vanligt på morgonen =) Älskade unge!

Men sen blev han grinig och nu har han sovit i 2,5 timme så vi misstänker att han börjar bli lite sjuker..

Annars så har jag lite träningsvärk efter att jag och Julia var på kärringgympa igår. Men det var ganska skoj =) Skönt att få röra på sig och se hur mycket man orkar, både jag och Julia blev imponerade av mig, haha!

Nu: Passa på och läsa lite.
Sen: Hämta barn.


Kommentarer
Postat av: Moffarn

Å va jag längtar efter er alihopa, skönt att vi har ett datum nu för Jockes fest så vet man att man får träffa er å mysa lite med er. Hur ser det ut den helgen hos er? kan man ev sova hos er? Annars så ligger vi på norra som förra gången.

Kramar i massor till er / Moffarn

2009-11-07 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0