Flarran.

Jag har ju skrytit om att Aron tog flaska så lätt från början när vi skulle testa med utpumpad tissemjölk. Det gick ju så bra de två första gångerna.. så jag åkte iväg en kväll (två timmar) och hade pumpat ut så pappan kunde ge ett mål mat. Tror ni att det funkade då? Icke.
Så nu har vi legat i hårdträning med flaskan. En gång om dagen så få han antingen pumpad mjökl eller ersättning. Och nu funkar det igen. Så nu ska vi försöka "planera" in iaf en gång i veckan då jag får åka hemifrån och vara lite själv några timmar. Jag älskar min son över allt annat, men ibland så känns det som att jag behöver få vara lite "bara Jessica" också. Och nu när det funkar med flaska så är det ju möjligt =)

Idag har vi varit på badhuset för första gången. Vi har ju som tradition att vi alltid badar med de stora barnen på fredagar och så har vi gjort i många, många år. Men nu så blir det nog på lördagar i fortsättningen för då är det varmt i bassängen så lillemannen också kan få bada. Han tyckte det var kanon idag! Han skattade och pratade och det så ut som att han njöt. Inte en gnällning på hela tiden. Min gla´skit!
Nu sover han helt utslagen i vagnen ute på balkongen =)

Nu: Fika lite.
Sen: Läsa lite bok kanske?



                              


Kommentarer
Postat av: Faster

Sådan Mor sådan Son...ser lika "nyfikna" ut båda två =) Kramar!!!

2009-10-24 @ 22:30:11
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sen kom han till mormor och "pratade/ berättade om hur kul han haft på badhuset idag!! Kul kille det här är.

2009-10-24 @ 22:35:49
Postat av: moffarn

Å va jag längtar tills ni kommer hit så vi får gå på MB och bada. Kramar till er alla

2009-10-26 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0