Första utgången =)

Igår var jag och syster på krooogen =)
Första gången på ungefär ett och ett halvt år för moi. Julia och Jeppe garvade ganska bra åt mig när jag blev lite "rund under fötterna" på 2 glas vin, hehe. Men jag var mest berusad av att vara lite "fri" och få gå ut och träffa folk och så. Laddad till tänderna!
Jag, Jeppson och Jullan for till stan vid halv tio och så gick vi på BK där det var dött som i en halloweengrav. Men där bjöd bror på en drink och så satt vi och snackade lite. Sen drog vi vidare på Lyset på Aveny. Där hade det varit 900 inlösta förra gången, men när vi kom dit så var det ganska lite folk så vi satte oss ett tag. Dom spelade helt värdelös musik så Julia gick och frågade DJ:en om han kunde spela nått bättre. Men nej, han satt i baren och svarade att han skulle börja spela bra musik efter klockan 00. Vafan! Vi som har betalat in oss innan klockan tolv då, ska vi bara nöja oss med skitmusik?! Ilsknade till litegrann..
Men efter tolv så dansade vi häcken av oss, sen for  vi hem med ett-bussen.
Skönt att komma hem inte allt för sent, för idag mår jag bra men är lite trött bara.

Idag ska Peter jobba kvällen så det är bara jag å A hemma. Kanske Julia kommer förbi så ska vi bara kolla på film och svulla =)


Kommentarer
Postat av: Moffarn

Saknar er så inihe..... hoppas att det är bra med er. Var en trevlig avslutning på helgen då Jesper dök upp. Han ska inte behöva ha så lång resdag då han far ner, det har jag lovat honom. Kramar till er alla

2009-11-02 @ 07:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0