Goood moooorning..

Idag så vakande prinsen som vanligt när pappan och skolbarnen klev upp. Men oftast så brukar han bara äta och somna om, men imorse så fanns det en diskret doft av fyllning i blöjan så han vaknade till riktigt ordentligt medan det var blöjbyte. Så sen vill han inte sova mer. Så då låg vi och myste och tittade på The Voice på tv. Myyys i stora lass! Speciellt när han somnade på min arm. När han hade somnat om så låg jag och funderde på om jag skulle ta å lura en stund till eller om jag skulle ta mig i kragen och kliva upp.
Jag klev upp.

Dagens lista:
*Dammsuga.
*Skura.
*Göra kycklingen till dagens middag.
*Åka på ICA å köpa fika tills barnen kommer hem. Ska ju som alltid fredagsfika juh.
*Gå igenom prinsens kläder. Allt i 56 ska sorteras bort..

Bäst jag sätter fart.


Kommentarer
Postat av: moffarn

lördagmorgon den 17 ska Aron å jag ligga å mysa till kl 10, sedan ska han å jag klä på oss för en höstpromenad upp till Görans för att äta frukost... ja ni andra kan få följa med åså. sedan ska vi fara hem å titta över skotern så han går i ordning till nästa gång han kommer upp till oss ;)

2009-10-02 @ 10:38:29
Postat av: Mamma/mormor/svärmor

Aron tillhanda- Jag har den äran jag har den äran att grattulera- på 3-månadersdagen!

2009-10-02 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0