Hårförlust och lite pistoff!

Börjar med en stor fet känga till den/de idioter till människor som finns därute som inatt gjorde inbrott på min Brors studio! Idioter.
-------------

Idag har vi bara haft en slappdag heela dagen. E tog inte ens av sig nattlinnet idag..
Vi har iaf rensat ur flera garderober, så nu finns det lite mer plats för allt. Har också tagit bort alla sommar-kläder och plockat fram alla vintergrejor. För nu känns det som att vintern inte är långt borta. Det blev liksom en snabb höst. Men man vet ju inte, de milda höstdagarna kanske kommer tillbaka =)

Jag har alltid varit tunnhårig men under graviditeten så fick jag så tjockt (i min värld iaf) och fint hår som jag trodde skulle bestå. Men icke! Jag lossar hår som en hund byter till sommarpäls. Det är långa hårstån överallt. Får ångest innan jag ska tvätta håret för jag vet att det är en hel peruk som jag måste dra upp ur avloppsbrunnen.
Peter har sagt att jag måste kolla upp det där, för det måste ju vara nått fel.
Så det har jag gjort...
och tydligen är det jättevanligt. och kommer förmodligen fortsätta bra länge till. Det kommer sluta med att jag ser ut som ett bowlingklot.
Ett tips var att man skulle klippa sig kort medan håret faller av för då blir det inte lika markant. Men va fasiken, skulle jag klippa ig kort med mitt lockiga hår så skulle jag inte se klok ut.
Dagens I-lands problem.


Nu: Natta stora barnen.
Sen: Kolla på den nya serien som börjar på svt. Nurse..någonting..

Tänder påväg, måntro? Tuggar och suger på allt. Igår gav vi honom tandborsten som har som "tuggyta" på baksidan. Det blev dagens favorit. Får nog ta å önska oss en bitring =)


Kommentarer
Postat av: Little sis

Åh, han blir så stor så fort! Längtar tills ni kommer upp! =) Många kramar till hela familjen

2009-10-04 @ 10:48:44
URL: http://piga.blogg.se/
Postat av: Anna

men du...att lockiga inte kan ha kort hår är en myt.. du skulle säkert passa i kort

2009-10-04 @ 14:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0