Hippi birthday to me =)

Today it´s myyy daaaay!

Mitt på dan så kom brudarna (Anna, Maria och syster)så käkade vi sushi, mumma! Och så lite fika på det såklart. Sen var mamma hit lite senare så vi bjöd henne och syster på middag och så mer fika =)
Har fått ett jättefint sushi-set av Julia, pengar av mamma och bror (Jeppe kom med 200kr i 50-öringar!) och en fin blomma av Maria och Anna. Till veckan så ska jag och älsklingen åka och shoppa skor åt mig från honom.

I helgen så var jag upp till Dorro och bara myste för fulla muggar! Moffarn,plastmormor Ingalill, Mostrar och Morbror har gullat, burit, pratat, busat och njutit av min son, medan jag har njutit av avlastning och deras sällskap. Synd att det är så många mil emellan så det blir så långt mellan gångerna...

Just ja! Jag vet inte om jag har sagt att jag har köpt min brudklänning..
Vilket klipp! 2300 kronor för en supersnygg vit klänning med pärlor fram på bröstet. Jag är så jäkla vacker i den =) Eftersom det är snörning i ryggen så gör det inget om jag skullle gå upp några kilo innan Maj heller.

Nu: Mata sonen som somnade i knät på P nyss.
Sen: Kolla på tredje Johan Falk-filmen. (Vilka superbra filmer!!! Rekomenderas verkligen! Jag tror du,pappa,  skulle älska dom!)

Kommentarer
Postat av: moffarn

Ser att din dag varit fin och det glädjer mig, ska låna film till helgen då vi ska upp till Rajastrand så tack för tippset.

Ge barna en kram från mig

2009-10-21 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0