Ibland är livet inte särskilt kul..

På 6 dagar så har jag haft migrän tre ggr och svinont i huvudet en gång.
Tisdag: Migrän (Peter jobbade)
Onsdagkväll: Migrän (Peter skulle iväg och jobba natt, Julia var snäll och var här några timmar,tack)
Torsdag: Sliten efter två onda dagar.
Fredag: Peter for till sthlm. Slökväll hemma.
Lördag: Vaknade vid sju med en sjujävla huvudvärk över tinningen. Kunde somna om men värken satt som en knytnäve i tinningen hela dagen.
Söndag: Migrän. (Peter kom hem och tog Aron några timmar, sen for han och jobbade natt)

Suck.

Skulle tro att det är för att migränen inte får "värka ut" riktigt ,eftersom jag inte kan ta nå medicin, som det återkommer. Men idag har jag varit å köpt Eeze, för det får jag amma på. Så om det onda kommer tillbaka så kan jag kanske bli kvitt det. För nu har jag hamnat i nån ond cirkel där jag bara går och oroar mig för att jag ska få ont...

Aron har varit på BVC i dag och fått två sprutor. Tur att han inte visste vad som skulle ske. Jag var en aning nervös.. Men det gick finfint! En liten gnällning just när hon sprutade in vaccinet, sen var det bra =) Duttiga pojke! Sen var han lite gnällig efter ett tag, men det var inte så farligt.
Vikt: 6400g.
Längd: 63 cm.
Huvudomfång: 41 cm.

Måndag: BVC. De stora barnen kommer.
Tisdag: P jobbar kväll.
Onsdag: "Jobbfest" 18.30 hos chifen
Torsdag: Barnen åker till deras mor. Packa.
Fredag:Åka till norr där det sitter en familj och lääängtar ihjäl sig efter min son =)
Lördag: Myyys
Söndag: Mys och hemfärd.

Det var min vecka det..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi längtar ju efter dig med ;D

2009-10-12 @ 20:22:57
URL: http://piga.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vi längtar ju efter dig med ;D

2009-10-12 @ 20:24:03
URL: http://piga.blogg.se/
Postat av: moffarn

Jag håller med Linnea, inte bara ARON som är efterlängtad. Kramar till er alla där nere.

2009-10-13 @ 05:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0