Läkartid kanske?

Inatt fick jag migrän igen... Tog Eeze-tabletter och kunde somna om efter ett bra tag. Men sen har jag liksom varit "mossig" i skallen hela dan. Haft småont och varit trött..
Måste nog ta och ringa farbror doktorn imorgon.
Men det värsta med allt det här är att om jag får ont en gång till innan fredag så vågar jag inte fara upp till Pappsen. För det blir lite svårt om jag skulle få en attack när jag kör, dels för att det gör ont och dels för att jag får synbortfall när jag har migrän.. Om jag bara hade haft nån med mig som kunde ta över ratten om det skulle hända, men Peter jobbar ju tyvärr..
Så nu håller vi alla tummarna för att nattens migrän var den sista!!

Kommentarer
Postat av: plastis

Grattis på din dag idag, tisdag! Kram och många grattistankar till dig!

2009-10-20 @ 12:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0