Sovtid?

Det är nått mysko..
Igår sov Aron inte mycket alls. Jag och syster var ute på en promenad och då sov han såklart i vagnen som vanligt, men så fort vi kom in (och han fick sova vidare på balkongen) så vaknade han. Sen sov han bara två korta powernaps i min famn efter ammning på ca 5 minuter.
Idag har det varit samma visa. Vid 11-tiden, då han brukar sova, så la jag han i vagnen för att han verkade trött. Men icke. Han låg bara och tittade i "taket" på suffletten i kanske 30 minuter medan jag fixade lite här hemma. Sen for vi till Maria och Arvid, då tänkte jag att han somnar väl i bilstolen och sover vidare sen.. men icke. Han somnade sista kilometern sen vakande han så fort jag ställde ner honom på golvet hos Maria. Sen sov han bara 10 minuter efter ammning..

Knepigt.



Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor/svärmor

Blir han inte 3 månader imorgon kanske.Han växer och blir större och större. Det innebär oxå mer vakentid på dagarna så han kan lära sig mer och mer med tiden.

2009-10-01 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0