Vilken jobbig dag..

Vaknade vid halv nio och låg och myste en stund med sonen. När han sen skulle äta så kände jag att jag hade lite ont i huvudet. Så jag tog två alvedon, men började märka att jag hade lite synbortfall. Och då vet jag vad som är i antågande. Migrän. Jodå, efter 20 minuter så var jag däckad. Så jag drog ner rullgardinerna och klädde av mig, så gick vi och la oss igen.
Smärta!
Jag låg och hade svinont, kunde varken titta eller blunda.. Samtidigt så var ju Aron pigg och ville bli sysselsatt så jag låg med en hand över ögonen och en hand skallrade med en clown.Efter en timme så somnade han och även jag. Sov kanske 30 minuter, efter det så kändes det liite bättre. Så då var det dags att klä på sig och A för att gå ut med Banjo. Ljuset skar i mina stackars ögon..
Resten av dagen har bara gått åt till att göra allt för att värken ska försvinna.

När jag pratade med Älsklingen vid 16 så "skällde "han på mig att jag inte hade ringt till honom så hade han ju åkt hem från jobbet. Antingen Vabbat eller tagit komp...

Nu: Ta en dusch
Sen: Kolla på Äntligen Hemma och sen Andra Avenyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0