En uppdate

Eftersom det här var från början en bröllopsblogg så kanske jag ska uppdatera vad som händer på den fronten =)
Vi skulle ju gift oss nu i Augusti men det kom ju en liten pojk till världen så vi bestämde oss för att flytta fram det till våren. Vi har bestämt datum, den 22:a Maj. Utan att vi visste om det så har vi tydligen bokat Pingst-helgen som är den officiella bröllopshelgen då många gifter sig. Lite tråkigt tycker jag, men vi kan ju inte ändra datum en gång till..
Men eftersom det är en populär helg så börjar det brinna i tåtarna, för nu måste vi vara ute i god tid med allt.
Vi har verkligen börjat planera på allvar nu. Med gästlista, lokal och allt..och det är mycket som ska planeras! Vi ska ju ha kuvertavgift eftersom vi inte vill ha några presenter, så då kan vi satsa på att ha bra mat och en riktig fest. Det är mycket räknande och skrivande just nu =)
Och det här med klänning! Det är ju helt omöjlig att kunna bestämma sig, det finns så mycket fint i alla möjliga prisklasser.
Sen är det ju kyrka, präst, lokal, tårta, tärnor, blommor, transporter, mat, servering, dekorationer m.m m.m... 

-----

Nu: Skura golv medan prinsen sover.
Sen: Laga mat och invänta min blivande man♥. Tror det lutar åt en myskväll med lite snacks och cola =)


Kommentarer
Postat av: plastis

Spännande...... Kram

2009-09-24 @ 11:46:39
Postat av: Moffarn

Ja som du säkert förstår så sitter ARON i moffarn knä under vigsel akten,,,,,, Säger som plastis, spännande. Kramar till er alla där nere.

2009-09-24 @ 14:53:01
Postat av: Millan

tack för namnkalas-länken! det tåls att fundera på hur man ska göra! Kul med bröllopsplaner med för er!

Om du har nån fråga ang blommor o dekorationer så får du gärna fråga mig om du klurar på nåt, jag är ju florist så jag har gjort många brudbuketter o dekorationer :)

2009-09-24 @ 14:55:40
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Mamma/mormor/svärmor

Föräldrar finns ju till för nån anledning, glöm inte bort oss! Om jag kan hjälpa till på nåt vis så säg bara till vad ni vill ha hjälp med!

2009-09-26 @ 23:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0