Familjedag

Igår var vi iväg och Bowlade. Eftersom vi for allihopa så var det två bilar som tog sig till Birsta.
På morgonen hade jag frågat Peter "det är väl inge kul att bowla när du vet att du kommer vinna..?". Men tji fick han. Jag har nog aldrig spelat så bra. Jag ledde hela tiden..tills sista klotet.. Då vann peter med en poäng!
När jag hade tagit mig över den frustrationen =) så gick vi på lite äffärer och sen var det Kinamat som gällde. Mumms var det, men efter ett tag så slog glutamaten till och jag vart lite illamående.

Kvällen spenderades mest framför tvn. Såg kanske 5 minuter på kändisdjungeln när jag ammade och inte nådde fjärrkontrollen, och blev väldigt fundersam. Är dom verkligen i djungeln? Det ser ju ut som en uppbyggd studio. Ljudet av syrsor låter tillagt och man såg inte en fluga...hmm.. Ni vet vart ni hörde det först. Kändisdjungeln är fejk!

Nu: Vänta på att sonen ska vakna.
Sen: En promenad i det fina höstvädret kanske?

 


Kommentarer
Postat av: julia

Vi kan ta en promenix sen om jag kikar förbi ? :)

2009-09-20 @ 12:06:08
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-09-21 @ 08:25:34
Postat av: Moffarn

Hoppas att ni får en fin höstdag, längtar så efter att få gosa med Aron, knepigt att vara moffa å inte kunna ha tid att fara ner. Men längre fram efter älg jakt å utlandsresa så blir det nog tid till att fara ner,( längtar redan)

Kramar i massor till er där nere

2009-09-21 @ 08:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0