Time flyes..

Här råder det lite tidsångest på nått vis. Min älskade sambo berättade för mig igår att jag har varit hemma i fem månader nu. FEM MÅNADER!! Det är ju jättelänge, hur kan det då kännas som bara några veckor?!
Och på Fredag så blir lill-prinsen 3 månader..herregud vad tiden går fort. Så har jag fått någon konstig tidsångest också.. jag känner liksom att dagarna bara går utan att vi gör nått. Jag vill gå ut och gå, åka och hälsa på folk, åka till stan..men det blir liksom inte av, av olika anledningar. Mest för att jag inte riktigt har orken. Jag tror jag måste göra en lista på saker jag ska göra så kan jag pricka av eftersom, då kanske det känns som att jag göra saker istället för att bara sitta här och dega.
Idag har vi iaf varit en sväng till mormorn för att få en stickning upplagd. Så har vi varit på apoteket. Nu då?

*Sätta på en maskin tvätt och hänga den. (tvätten alltså, inte maskinen =))
*Plocka undan lite.
*Plocka ur och i diskmaskinen.
*Laga byxor åt de stora barnen.

Så där ja.

Kommentarer
Postat av: Moffarn

Efter den principen har jag verkat sedan jag blev 30.

Kom då på att det var så mycket jag skulle ha gjort före det att jag blev 30. så då började jag att göra dagordning och års ordning, tex så vet jag att den 24/6 2013 ska jag till norge och fiska torsk. den 3/10 ska jag fara till kreta å äta å må gott den 16/10 så kommer min dotter upp med mitt barbarn å det ska bli så ROLIGT.Och i morgon kl 11.00 ska jag äta lunch. Kram

2009-09-29 @ 15:13:28
Postat av: Millan

känner igen det där med att dagarna bara går.. Kan inte fatta vart tiden tar vägen! Jag får ju sova så lite på nätterna så jag sover bort så mkt av dagarna, vilket är trist för då hinner man verkligen inte med nåt!

2009-09-29 @ 15:45:13
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Faster

Inte gör nåt?! Men gumman, du är ju väl världens bästa mamma Å DET räcker långt det ;-)! Kram, kram!

2009-09-30 @ 08:53:39
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Anna

du kan ju komma o hälsa på mig.. inte bara sitta där hemma o uggla =)

2009-09-30 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0