Yesterday

Igår var jag och Aron till stora staden en sväng. Var tvungen att köpa nya pyjamaser till lille herr W, har har växt ur de förra. Och så fick han en snuttefilt som han kan tugga på hur mycket han vill, den var mycket omtyckt =) Nått som inte var omtyckt av mamman var att när vi var till optikern så var läget värre än vad jag trodde.. Behöver verkligen nya glasögon! Skulle ju dit för att kolla om jag skulle kunna skaffa linser, men det blir nog till att lägga pengar på ett par nya glajjor istället..suck..
Sen köpt vi med oss sushi och åkte till Anna. Där var även Maria och lille Arvid. Man kan säga att humorn inte var på den högsta nivån med tre småbarnsmammor. En med amningshjärna, en med gravidhjärna och alla tre var nog lite trötta.. Vi bara garvade, åt gott, bytte blöjor och bar runt på våra och varandras bebisar =)

Idag har vi varit på bvc. Nu väger A 5970g. Storkillen! Och jag blev "godkänd" på deppighets-testet som de gör på alla nyblivna mödrar eftersom det är så vanligt att vi blir lite låga av allt som händer och alla hormoner. Aron var lite gnällig när vi kom dit så jag trodde att han skulle sitta å skrika hela tiden, men så fort vi kom in på rummet så satt han bara och kollade på bvc-sköterskan Agneta och skrattade =)
Nu har Peter gett sig iväg på jobbet och snart så kommer de stora kidsen hem från skolan.

Nu: Plocka ur diskmaskinen
Sen: Jadu..hmm...

//*J*

Kommentarer
Postat av: Moffarn

Vill bara vara nere hos er,,,,,, kramar i massor å så skickar ni upp Aron till mig några dagar,,,,

2009-09-18 @ 14:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0