Dag 18 - Min favoritfödelsedag.

Min favoritfödelsedag är nog när jag fyllde 18.. Eftersom jag på den tiden var rökare så längtade jag som en tok efter att få kunna köpa mina egna cigg. Och eftersom jag fyller år relativt sent på året så längtade jag ju efter att kunna följa med på krpgen med vännerna, inte bara vara med på förfesterna..

När jag fyllde 18 så blev jag först firad på hemmaplan med tårta och familjemys. Sedan svidde jag om och drog till Brors lägenhet som jag hade fått äran att låna. Mina då närmaste tjejkompisar kom dit och vi hade en fnitterfest utan dess like =). Alla hade köpt klockrena presenter som passade mig precis som jag var på den tiden. Efter partajet så åkte vi och köpte cigg såklart och sedan bar det av mot krogen. En onsdag mitt i kalla oktober är det inte så jäkla mycket drag men skoj hade vi =) Att jag sjöng kareoke iklädd en rosa (!) tröja är nog nått jag fortfarande försöker förtränga.. (för er som inte känner mig närmare vet kanske inte att på den tiden var allt som var rosa nått som gav mig eksem, och sjunga kareoke är nått jag måste vara braaa rund under fötterna för att göra =))

Attan att jag inte vet vart bilderna finns...

Men annars så tror jag inte att jag är ett jättestort "fan" av att fylla år. Det är liksom bara nått som händer.. Tycker nog bättre om att fira andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0