Dag 22 - Det här upprör mig.

Det som upprör mig är ju det "självklara" som:

¤ Barn som far illa.
¤ Människor som avsiktligt sårar andra.
¤ Misshandel.
¤ Folk som inte lyssnar och beter sig arrogant.
¤ Maktbeteende.


Men nått som irriterar mig och göra nästan så jag får eksem är:

¤ Radioreklam (nu går det väl ganska bra ändå, men när jag var gravid så var det nära många gånger att jag bara skrek rakt ut av vissa radioreklamer. Hur faan tänker dom, och hur låter det i konferansrummet då dom klurar ut vissa reklamer?!?)
¤ Dumma människor som har gjort dumheten till sin "image" så dom vägrar att ändra sig. (har ni sett Vanita? som var med i lyxfällan och tydligen är med i nått bartenderprogram också)
¤ Tyra Banks. Behöver jag säga mer?
¤ Konflikträdsla - och då pratar jag om min egen konflikträdsla. Är så less på att jag aldrig lär mig ta en konflik, och när jag väl gör det så tror jag att hela världen rasar samman och att "konflikt-partnern" kommer hata mig för all framtid..




Bild tagen från http://brcurtis.net/wp-content/uploads/anger.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0