Dag 25 - En första..

En första...hm...jadu...
Funderar arslet av mig...

En första tur med bilen.
Jag kommer ihåg när jag precis hade tagit körkort och tog min första biltur själv bakom ratten, själv i hela bilen. Vilken sjuk känsla det var! Kändes som att man gjorde något olagligt. Jag minner mig tillbaka att jag var spänd som en fiolsträng och det pirrade i hela kroppen. Jag var så stolt över mig själv att jag hade fixat det!

Samma dag så skjutasde jag syster till stan och var tvungen att stanna på en mack för att tanka, när jag är inne och betalar så svänger det in en polisbil brevid min bil och jag trodde att jag skulle svimma! Jag blev så enormt nervös.. Jag såg på Julia i bilen att hon fattade att jag höll på dö av nervositet. Hon höll på att garva sig fördärvad...
Att jag faktikt fick köra bil hade jag liksom inte riktigt fattat =) och att poliserna också behövde tanka, det var inget som jag ens kom att tänka på..haha!


Kommentarer
Postat av: Remisabrina

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-03-09 @ 14:00:31
URL: http://remisabrina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0