Dag 27 - Min favoritplats.

Jag har inget "Favoritställe" på jorden. Jag är liksom förtjust i många ställen =)

Min säng. Jag är en person som älskar att sova. Innan barnen kom så kunde jag sova länge och gärna gå och lägga mig tidigt för att ligga och läsa eller titta på tv. Jag älskar att ligga och dra mig på morgonen och ligga och mysläsa på kvällarna. Love it!

Rajastrand. En liten, liten by i Lappland där min pappa är uppväxt. Där har vi alltid haft stuga och nu har pappsen tagit över sitt barndomshem på samma gård. Älskar lugnet som är där. På sommaren är det en av sveriges vackraste platser. Jäkligt myggigt, men det kan man ta. En massa myggmedel och gott humör så känns dom knappt =). På vinter så är det skoteråkning och mys kring elden som gör verkligen resan värd att sitta trångt i en bil i typ 4 timmar.

Mitt framtida hem. Jag längtar sååååå till att jag får bo någonstans där jag trivs och kan känna att det är mitt hem. Så just nu så känns mitt framtida hem som ett av mina favoritplatser.. kan man tänka så?


Rajastrand, sommaren -09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0