Sista utmaningen väntar jag med.

Sista utmaningsdagen väntar jag med.
Dag 30 ska handla om "Ett ögonblick".
Så det ögonblicket ska jag fånga under julhelgen tänkte jag =)
Klevert Evert!

Idag så är jag jobb-änka igen. Peter jobbar som en sate... han har sitt heltidsjobb plus att han nu har börjat extraknäcka på Psyk på sjukhuset. Blir ju mer klirr i kassan, men just nu när han nyss börjat så jobbar han jämt tycker jag. Men jag har samtidigt full förståelse för att han inte vill säga nej nu i början när han blir erbjuden pass.. jag har ju själv varit timvikarie så jag vet hur det är..

Slänger in tre bilder från i Onsdags när jag var på dragborgen med ungarna och Syster med hennes sambo.


Daniel och Aron



Julia och Aron kör rallybil..



Klart man ska rida drake om man är på drakborgen =)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Knepet är att skriva stort ;)Längtar tills ni kommer upp! :)

2010-12-18 @ 20:07:49
URL: http://piga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0