Back on track.

Nu har jag tagit igen mig hyffsat från magsjukan. Fy atten för att vara sjuk. Iochförsig så känner jag mig lite svag och illamående fortfarande men det tror jag mer är graviditeten än sviterna av kräkningarna.

Det som nästan var mest synd med att jag blev sjuk var att jag hade bjudit hit Anna och Maria med bebisar och Timi med bebis i magen för att fika (andra försöket), men det gick ju inte. Tror jag ska försöka mig på en "tredje gången gilt" till veckan =)

Vad som var bra med att jag har varit sjuk är att jag har haft älsklingen hemma några dagar. Skööööönt!

Idag har vi varit på banken för ett litet penga-snack och så har vi varit på ett möte med Ulrika som ska hålla i catering mm på bröllopet. Fick mycket nya infallsvinklar och idéer. Roligt värre!

Nu: Skala ett äpple och umgås med syster som ska sova över här inatt =)
Sen: sooooova, soooova...

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah jag som inte sov där (A) ;P

2010-02-19 @ 09:32:00
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0