En intressant dag.

Imorse när jag vaknade så höll Banjo på att slicka sig som en tok. När jag klev upp så såg jag att han hade blodat ner både sin korg och våra lakan. Så Peter fick åka på ännu en akuttid till vetrinären. Nu så hade analsäcken spruckit så det blev en mindre operation och tratt över huvudet. Han verkar må bättre nu, men det kanske är de starka tabletterna han får. Annars så sitter han bara och gnäller för att det är så synd om honom för att han måste ha tratten på sig. För när jag tar av det när vi ska gå ut (annars så vägrar han kissa) så viftar han på svansen och är jätteglad =) Men när den åker på igen så ser han ut som att han har gjort nått hemskt och skäms.

Anna, Maria och Timi var hit på fika idag. Det var skitskoj! Så roligt att träffa dom allihopa. Och så spännande att den lill* i Timis mage nu snart ser dagens ljus =) Att Annas dotter sov sig igenom de timmarna de var här kanske var mindre roligt, men man får väl bebismysa med henne någon annan dag.
Syster kom förbi för att plugga lite matte, vilket var tur. Har fått mycket hjälp av henne iom att Banjo är som han är.. plus att Aron har visat sig från sin sämsta sida idag.

Annars så har jag en ond rygg. Har svinont i svanken. Jag trodde att det var för att jag halkade förra veckan men det verkara vara nått annat eftersom det bara blir värre. Håller alla mina tummar och tår för att det inte är foglossning redan (fick det ganska tidigt med Aron).

Nu: Natta sonen.
Sen: Ta hand om hund-stackarn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0