En till helg har passerat..

En lugn helg igen..
Systra kom hit på fredagskvällen och skulle bara vara här en sväng, men hon blev kvar hela kvällen. Vi håller på att kolla igenom lite filmer som går på SF-kanalen så i fregads var det dags för " Vingar av glas". Riktigt bra faktiskt. Jag har alltid varit emot svenk film (varför vet jag inte..) så jag har missat många godingar tydligen. Förra veckan såg vi "Kocken" och "Miffo", också två jättebra filmer =) Så jag får nog ändra mig om svensk film ändå..

I lördags så var det lite familjemys på morgonen innan min käre karl for iväg på jobbet. Eftersom syster blev jobb-fri (hon var helt inställd på att hon skulle jobba, men fick reda på att så var icke fallet sent kvällen innan, Virrpanna =)) så kom hon förbi några timmar. Hon skyllde på att hon skulle hämta skagenröran, men jag tror att det var mitt bullbak som lockade.
Kvällen spenderades framför melodifestivalen i ensamheten. Jag tyckte att de tre programledarna skötte sig ganska så bra, eller? Men med risk för att låta skitgammal, vad fan var det kvinnfolket hade på sig?? Är det snyggt med badräktsformade bodysar? Är det vad man ska klä sig i? Jag bara undrar så jag inte gör bort mig och klär mig i nått som täcker ljumskarna nästa gång jag går på galej =)

I söndags så jobbade Peter, så syster kom åter igen hit och vi gick en långpromenad i det fiiiina vädret och så kollade vi på "I love you, man". Avslutade dagen med att göra kycklingwok.

Som ni ser så har helgen gått i systrarnas tecken =)

Nästa helg gå i familjernas tecken, för då far vi allihopa (utom en) upp till "Moffarns". Lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha stammis på Sliparevägen (A)

2010-02-08 @ 22:11:57
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Faster

Liiite sent så sällar jag mig till skaran som får lov att säga GRATTIS till det lilla pyret som växer i magen. Kram!

2010-02-09 @ 10:59:29
URL: http://monizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0