Ett litet inlägg

Jag gör ett litet inlägg här nu när vi fick avbryta vår "vem vet mest"-tävling. Ett hjärtskärande skrik kom från sovrummet och pappsen var där på en sekund. Vår lille älskling måste ha drömt nått väldigt otäckt, för sådär ledsen brukar han aldrig bli.

Längar som en tok till helgen så vi ska upp till "Moffarn". Men jag kan inte säga att jag längtar till själva bilresan upp. Nu när vi har monterat fast Arons stol i framsätet så måste ju jag sitta bak mellan de två större barnen, vilket inte är särskilt rymligt eller bekvämt. Men man får ta det med ro, det är ju "bara" 30 mil...

Nä, nu ska jag slå Peter på VVM!

Kommentarer
Postat av: Moffarn

Vi längtar åxå, Plast momma ha fixat god mat å så är badet å sporthall bokad så vi får lite tränig efter fredags mysssssssssssss. Kör försiktigt, DYRBAR LAST!

2010-02-11 @ 09:21:44
Postat av: Julia

Ta med en mp3 och en bok så blir det awsome ;)

2010-02-11 @ 11:20:21
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0