Magsjuk...

Har haft en jättebra helg hos Pappsen med familj i Dorotea. Skönt med lite miljöombyte ibland, nu när man bara går hemma..

Men däremot så var det inte så skoj att komma hem. Vaknade på måndagsmorgonen av magont som inte bådade gott. Jag hade åkt på magsjuka. Fick ringa Peter så han fick åka hem från jobbet, det är ju inte så lätt att ta han om ett litet barn när man själv bara ligger och kräks. Inte ens vatten fick jag behålla, utan det var bara ner och vände. Vid 21- tiden så fick jag i mig två glas avslagen cola och lite fruktsoppa som jag fick behålla i tomma magen.
Nu idag har jag varit svag av gårdagens näringsbrist, men inte kräkts nått iaf. Så det går förhoppningsvis åt rätt håll..
Men som förra gången när jag var magsjuk (när jag var i vecka 9 med Aron) så känns det att det är någon mer än jag som behöver energi.

Nu: Vila medans sonen sover en stund.
Sen: Vila mer när Peter kommer hem från stan och "tar över hemmet" =)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas at du kryar på dig och orkar få i dig lite mat. Kramar i massor/ Pappa

2010-02-16 @ 18:33:54
Postat av: Millan å Tuva

ligger här med magsjuka med.. Tuva o jag har spytt ikapp inatt :(

krya på er!!!

2010-02-17 @ 10:02:03
URL: http://tjockissafari.blogg.se/
Postat av: Faster

Stackare...skickar lite styrkekramar! Kram, kram!

2010-02-17 @ 12:28:55
URL: http://monizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0