Aron älskar presenter =)

Aron har idag fått presenter.
Mormor skickade med pengar när vi var till stan (jag och syster skulle åka och köpa grejer till inbjudningskorten) så vi kunde köpa två fina tavlor som jag har suktat efter ett tag. Tack Mamma/Mormor!



Men den finaste tavlan han har på väggen är den han fick av Rebecka (och morbror Jens var nog med på ett hörn =)) Kolla in vad hon har knåpat med ett tag och gjort till Aron. Jag blev så, så, så glad för den. Det var så oväntat så jag stog bara och gapade. Tack!



---------------------------------
Jag måste ju berätta om vårt "äventyr" idag. Jag hämtade upp Syster Yster imorse klockan nio för att jag skulle till optikern kl 9.30. Efter det bar det av till Birsta och Panduro för den stora uppgiften att inhandla papper och sånt till inbjudningskorten till bröllopet. Vi hade en lång lista och grabbade tag i en korg påväg in.. men kom ut utan ens ett kort! Det fanns i princip inte en grej som vi skulle ha där, så jag är tvungen att beställa hem det istället. Så då åkte vi och fikade för att samla krafter för att åka hem och beställa på nätet.. Men när vi kommer hem och ska beställa så har jag kollat i en för gammal katalog så vi har inte rätta artikelnummrena så det blev skitbesvärligt. Jag tappade tålamodet ganska snabbt... Nu ska min älskade Peter hämta en ny katalog imorgon när han åker hem så jag får liksom börja om från början..
Så ni får vänta ett tag till på inbjudningarna, tyvärr.

Men väl hemma så har vi fixat till i sovrummet. Vi har vridit Arons säng och flyttat på våran. Lite mer space blev det på golvet men lite mindre på "min" sida av sängen. Upp med de fina tavlorna och "Voilá" så har Aron en liten egen hörna. Fint värre. Eftersom vi bor så trångt så får han eget rum först när vi flyttar till hus.

That´s all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0