En lugn helg.

Vi har haft en väldigt lugn helg. Vi har ändrat "bytesdag" nu med de stora barnen så de kommer på fredagar istället för måndagar som det var förut. Det var lite annorlunda..
Men som vanligt så var det fredagsfika och kyckling, ris och currysås i till middag. Igår så var vi bara hemma och myste på hela dan, Julia var hit en sväng och mamma kom förbi lite senare. På kvällen såg vi på en film som E fick i julklapp.
Söndagen har också varit lugn. Dagens stora uppgift var att montera in den nya bilstolen i bilen... och det kan jag säga att det var en STOR uppgift!! Vi är inte så duktiga på såntdär. P läser typ aldrig instruktionerna utan kollar bara på bilderna... irritationsmoment ett. Sen var bilderna och texten svår att förstå.. irriationsmoment två. När vi har kommit överens om hur bältet ska sitta så går det inte "igenom" sätet som det ska göra.. irritationsmoment tre. När vi väl har fått dit alla bältet och spännen så ska den spännas fast vilket inte riktigt går. Då brast det för mig och jag skrek rakt ut. Men det gick över snabbt =) Och nu är stolen på plats..

Nu: Kolla på Blåsningen.
Sen: Hoppas på en natt utan magont från sonen.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Gick det bra med volvon???? Har ni lagat den?

2010-01-18 @ 10:07:34
Postat av: Julia

Jag vet vad jag vill ha i studentpresent :D Joel Kinnaman INSLAGEN :D M U M M S F I L L I B A B B A

2010-01-18 @ 12:33:33
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0