En nice dag.

Har haft en jättebra dag. Aron vaknade vid 7, åt lite välling och somnade om. Vi vaknade vid 9 och låg och myste till strax före 10. Vid 12 så kom Maria och Arvid hit och så tog vi våra söner och barnvagnar och knatade bort till min mamma. Där fick vi fika och så snackade vi lite skit. Efter några timmar så knatade vi hem igen.
Sen har jag och P ätit middag (dock äcklig sådan) och tävlat i vem vet mest. Nu väntar hockey för älsklingen och jag ska kolla på Familjen Annorlunda på tv4 play.
Låter kanske inte mycket för världen men i min värld så är det en kanondag =)


Finns det någon snäll själ därute som är duktig på bloggdesign? Jag vill ändra lite på designen samt att det är samma typsnitt hela tiden, inte ändra i typ varannat inlägg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0