Ibland kan man sakna nån speciellt mycket...

Jag har under min uppväxt ofta saknat min far eftersom det är många mil mellan oss.
Men ibland så blir det att jag saknar honom extra mycket, då jag vill ha honom bara några minuter bort. Idag så önskade jag att han hade bott bara "backa hörne". För när jag kom ut till bilen (-21 grader) så trodde jag att kupevärmaren skulle ha gjort sitt jobb. Men icke, jag fick skrapa rutor ändå eftersom vi inte har nått "stöd" under den så den varma luften kommer inte uppåt i bilen utan går bara efter golvet... Då slog det mig att om jag hade haft pappa i närheten så skulle jag kunnat ringt till honom och han hade snott ihop nått egethändigt bygge åt oss =) Är det nått min far är så är det påhittig!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack min flicka, nu sitter pappa här med en tår i ögat och klockan är bara 05,55. Hur ska den här dagen sluta.

Saknar dig oxå

2010-01-07 @ 05:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0