Till Pappa

Svar till pappa:
 Japp, vi fick till volvon. Du hade rätt, det var kolet =) Så det blev ju litet billigare än om det hade varit generatorn. Ibland ska man ha tur i oturen =)

 

Till er som inte vet: Vi är förföljda av en bil-förbannelse. Vi har i princip haft problem med alla våra bilar.. jämt! Jag skulle tro att Selins Bilverkstad har fått några månadslöner utbetalda av oss =)
Under snart fem år har vi haft dessa bilar: två ford fiesta, en passat, en ford mondeo, en golf, en renault, en volvo (och halv-ägt en volvo med min bror).


Kommentarer
Postat av: Alex

Hej! Nej, den gick inte på mer än 150 kronor tror jag, inte alls farligt. Jag tycker tyvärr inte att den funkar så bra i baljan för han hamnade så högt upp att halva överkroppen hamnade ovanför vattnet. Kan nog bli kallt inbillar jag mig.



Fungerar nog toppbra om man har ett badkar för där kan man ju fylla med mycket mer vatten.

2010-01-18 @ 16:14:21
URL: http://tantalexandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0