Aron fyller år!

Idag fyller våran lille guldklimp 1 år!
Vart tar tiden vägen?


För ett år sedan befann jag mig här:

 

Skulle tro att det var samma värme (om inte varmare) då som det är idag.

Vid den här tiden (19.23) så stog jag och dansade med gåbordet till den lilla, lilla radion som fanns brevid sängen. Jag kände på mig att snart var det dags på riktigt. Peppad till tusen efter drygt 14 timmar med värkar.

22.31 kom han till världen.

 

Nu är han han ett helt år och snart storebror.




Bild från Julias student.



Tillsammans med moffarn på mosters student.


Älskar dig så otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Pappan

Tiden går så fort.. Och snart springer vår lille solstråle fram och drar iallt han kan nå :)

2010-07-03 @ 23:39:56
Postat av: Sara ♥

Åh, Grattis Aron! :D

2010-07-04 @ 00:26:59
URL: http://azizaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0