Back to life, back to reality...

Jaha, då var sommarens semester över för Maken. Så nu är vi tillbaka i vardagen.. elle rinte riktigt kanske eftersom stor-barnen fortfarande har sommarlov.

Jag har iaf fått tag på ett foglossningsbälte. Köpt ett beg. på blocket, så nu hoppas jag på att det är i fint skick. Det är inte riktigt ett sånt som sjukgymnasten rekomenderade, utan ett sånt som jag har haft förra gången när jag fick låna ett. Jag tror att det hon sa att jag skulle köpa är liksom ett "mer utvecklat" bälte än det som jag nu köpt. Men det ska väl duga hoppas jag..

Imorse fick jag sovmorgon =) Peter klev upp vid kvar i sju och då vaknade Aron så han fick en skvätt välling. Så somnade vi om och sov till 9.15. Skönt! Nu efetr att han har sovit en stund på dagen så ska vi fara till mamma/mormor tror jag. Måste ju dit och spela lite sequence =) Mammas nya favoritspel.

Älsklingen imorse.


Kommentarer
Postat av: Alfva

Usch, jag lider med dig. Slapp tack och lov foglossning (även om jag trodde det var kört mellan v 16-20 då jag inte ens fick med mig fötterna när jag gick)men kan tänka mig att det är bland det värsta man kan tänka sig!

2010-07-27 @ 11:22:35
URL: http://alfvan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0