På Julias begäran..

Efter Systers kommentar  "Blogga kvinna!", så är det väl bäst jag lyder. Annars kanske jag åker på spö av den gamle boxaren =)

Nu har vi "avklarat" alla små semestertrippar. En kort resumé:

Kryssningen:
Väldigt trevligt. Blir ju lite annorlunda när man åker med barn (både i och utanför magen) än när man åker som par. men det var skoj ändå. Blev väldigt besviken på maten bara. Dom har alltid haft så bra buffemat på båten, men nu så hade dom minskat utbudet tyvärr...
Barnen tyckte också att det var toppen och jag tror till stor del så var det att dom fick spela på spelautomaterna på båten. Tror dom spelade bort 2/3 av sina fickpengar på dom där..

Gröna Lund:
Rolig med otroligt varm och tröttsam dag. Åkte med tåg klockan 6 (Tiiidigt!) och spenderade hela dagen på grönan i säkert 40 grader. Det var köer in på toaletterna för att folk skulle fylla på vattenflaskor. För en gravid kvinna med foglossning och som annars åker karuseller som en galning så var det väl kanske inte dröm-dagen. Men jag tror att resten av familjen tyckte det var skoj (men varmt), alla var nöjda redan vi halv fem så då styde vi kosan mot centralen för att åka hem med tågen 18.30.

Rajastrand:
Alltid skönt att komma till Raja oavsett om det är sommar eller vinter. Man går liksom in i någon harmoni. Vi var där nästan 4 dagar och spenderade dom på att vara ute med flotten, köra/åka fyrhjuling, fiska (inte jag med mitt tålamod), spela yatzy och kort, äta gott och bara mysa. Synd bara att det var så mycket mygg och "brännmya" men det är ju sånt man får ta..

Lägger in lite bilder en annan dag.

Nu: Hämta tvätten i tvättstugan (blir lite tvätt när fem personer åker på semester).
Sen: Ta en dusch så jag kanske känner mig lite bättre i ryggen.

Nöjd nu, Julia?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jättenöjd :)

2010-07-21 @ 14:34:02
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0