Jag vet.

Jag vet att min blogg är skitråkig nuförtiden.. men jag har liksom inte ork till att blogga. Kommer väl nått inlägg emellanåt, men annars så är det en liten paus. Ni får väl helt enkelt slå mig en signal om ni funderar över hur livet leker med mig, magen och hela familjen.

Sommaren kommer iallafall innehålla:

*Kalas för Aron som fyller 1 år. Stora killen juh! Blir alldeles till mig i trasorna över att jag ska få göra en tårta till mitt eget barn. Lär nog fälla en tår eller två av lycka den dagen (hormonell som jag är =))
*Dygns-Kryssning med stora barnen till veckan.
*En dag på Gröna Lund med de stora barnen. Jag får väl vara dokumenterare i form av filmare och ta kort eftersom det inte blir några karuseller för min del i år heller.
*En tur till Raja såklart med hela familjen.
*Jag och älsklingen ska försöka komma iväg någonstans. Vart vet vi inte än =)

*Sol och lagomt med värme (har jag bestämt!)
*Växande mage och minskad foglossning. (håll en tumme för det där med foglossningen är ni snäll..)

Hoppas på en fin sommar som avslutas med att vi får vår lilla sprattelunge i mitten på September. Hon är helt annorluna i magen än vad Aron var. Han sparkade och rörde sig någongång emellanåt och mest på kvällen. Den lilla filuren som är i magen nu sparkar och rör sig så fort jag sätter mig, lägger mig eller bara stannar upp ett tag. Blir spännande att se hur hon kommer vara på "utsidan" =)

Nä, nu tror jag att jag ska ta mig lite vattenmelon och ett stooort glas isvatten.

Kommentarer
Postat av: Julia

Massa roligt i sommar =)

2010-06-19 @ 23:28:35
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Faster

Med allt som du har runtomkring dig så förstår vi att inläggen är en aning frekventa =) Lägg energin där den behövs...dvs. den som eventuellt blir "över" nångång, bör nog hamna på dig själv, och inte för att stilla våra vill-veta-begär. Kram på dig!

2010-06-20 @ 11:31:05
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Petra

vi (mest henke) bygger mkt själv, men vi har anlitat en snickare som ska hjälpa oss, men han kommer och visar hur man gör med alla olika moment så får henke ta över, typ :P sen hjälper mamma och pedro till super mkt också! :)

2010-06-24 @ 22:50:27
URL: http://petrahamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0