40 år (-s kris?)

Idag fyller min blivande man 40 år! Grattis, grattis till honom!
Men han har ingen ångest, därmot så får jag lite panik. Han säger flera gånger att han tycker att han nyss fylde 25 och att allt har gått så fort. Alltså så kommer mina kommande 16 år gå lika fort och snart är det jag som sitter där och har nyss fyllt 40...
Man ska ta vara på tiden och leva i nuet med andra ord.

Så nu är de stora barnen här för vi ska gå ut och äta födelsedagslunch med dom, sen blir det ett extremt lugnt firande med några ikvälll. Han har sagt (strängt) ifrån att han inte vill ha något firande, så det är väl bäst att man respekterar det. Dock förstår jag inte det..men, men..
Men jag har sagt att han måste också respektera att folk kanske vill komma och säga grattis, så imorgon blir det lite fika här hemma för dom som vill komma.

Det har varit lugnt på blogg-fronten ett tag. Det har hänt många saker runt omkring så jag har liksom inte haft varken ork eller lust till att blogga. Men nu hoppas jag på det omtalade solskenet som ska komma efter regn.
Dock så har jag börjat komma tillbaka till livet rent fysiskt. Denna graviditet har varit jobbigare från början än vad det var när jag väntade Aron. Jag har mått jätteille och haft väldigt svårt för lukter och mat. Jag har varit väldigt trött också, vilket är jobbigt när man har en liten att tänka på samtidigt som man bara vill ligga i soffan. Men som sagt, nu börjar det kännas bättre. Piggare och inte så mycket illamående =)
Men jag har fått en craving! Svarta oliver!!! Mumma! Jag äter nästan en burk om dagen...

Just ja. Kanske ska uppdatera att nu är jag i vecka 15.



Kommentarer
Postat av: Faster

Hälsa till blivande maken ett stort GRATTIS från oss i Ånge...Åsså kan du ju säga att hur han än försöker så hinner han inte i kapp mig, i åldern alltså ;-) KRAM!

2010-03-12 @ 15:48:15
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: plastis

Det är väl snart dax att lägga in bäbisen igen, som rullar runt i magen, så vi kan följa veckorna och dagarna. Kram till Er alla!!!

2010-03-15 @ 06:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0