Dagar kommer, dagar går..

Igår var jag äntligen till min Barnmorska Lotta för att skriva in mig. Tycker liksom att det är dags för det nu när jag är i vecka 16.. skulle ju egentligen dit tidigare men pga av sjukdom så har det blivit framflyttat.

Blodtryck: 113/58
Järnvärde: 128
Blodsocker: 3,4

Fick tid för Ul också, redan 1 april så ska vi få se lille pyret i magen. Jag kan inte förstå att det är en liten därinne som växer igen! =)

Förra veckan så var maria och Arvid hit en sväng på fika och promenad. Kolla in coola killarna:
       

Igår så skrev jag på Facebook att jag var sugen på munkar. Efter ett tag så knackade det på dörren och då var det syster och mamma som kom för att baka munkar =) Dom hade med sig allt till smeten samt en "munk-maskin". De blev inte riktigt så goda som "riktiga" munkar, men helt godkända. Får man in vanan så tror jag att man kan göra riktgigt goda munkar hemma.


Och så en bild på lilla magen:

 


Kommentarer
Postat av: Faster

Hmm..jag se där, en liten kula syns det allt =) Hoppas ni får en bra helg. Kram!

2010-03-19 @ 11:57:35
URL: http://monizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0