1 månad, bowling och restaurangbesök

Igår "fyllde" lill-tösen våran 1 månad. herrejusses vad tiden går snabbt! Om jag tyckte att tiden gick snabbt med Aron så går den fasen dubbelt så fort nu.
Så för att fira att vi har blivit en familjemedlem till så åkte vi och bowlade med de stora barnen och åt sedan på kina-restaurang. Mysigt värre, synd bara att vi blev grymt besvikna på buffén. men, men det är väl smällar man får ta ibland. Aron fick spendera dagen hos mormor istället, vilket jag tror han tyckte var roligare än bli jagad på ett halkigt bowlinggolv en timme. Jag tror det var en win-win-situation. Vi slapp jaga, han slapp bli jagad, stor-barnen fick lite mer egentid med oss och så fick mormor mysa med världens sötaste pöjk =)
Men dagens bästa var att jag äntligen fick vinna över karln i hemmet. Förra gången vi var och bowlade så ledde jag hela tiden tills sista klotet. Då gick han om mig och vann med en poäng. Surt. Men nu så fick jag visa vem som är bäst! Haha!

Vinnaren in action!

 


Tjejen ♥

Nu: Natta barnen.
Sen: Läsa bok och amma sen sooooova. Förhoppningsvis.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett stort grattis till vinsten, det var skönt kan jag tro att få vinna. men som den alltid hänsynsfulle pappa/svärfar/moffarn jag är så sänder jag många kramar till er alla. Önskar att vi bodde närmare varandra så att även vi kunde avlasta er någon gång med barnen,,,, men nu är det som det är, 30 mil mellan oss :(

2010-10-27 @ 07:34:58
Postat av: Jonasmaiken

Nice site, keep up the good work!

2010-12-22 @ 16:40:24
URL: http://jonasmaiken.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0