Inte så mycket action på bloggen...

Här får ni ett bildbevis varför det inte händer så mycket på bloggen...


Han kan ju sysselsätta sig själv iallafall medan jag ligger på soffan och äter praliner..eller vadå? Är det inte det jag gör på dagarna? Nähe.. det här var visst vad han höll på med medan jag PLOCKADE UNDAN ALLT HAN HADE DRAGIT FRAM UT KÖKSLÅDORNA!
Livet med en 1-åring =)
Kände liiiite längtan igår till Januari då han ska börja på dagis..

Annars så myser vi mest på här hemma. Båda barnen är förkylda så de är lite gnälliga och så, men det hör ju till. Synd bara att Tova är så snorig och slemmig på nätterna för då blir det lite för lite sömn för både henne och mig. Man ligger liksom på "aga" och sover för att lyssna på hennes andning samtidigt. Lillstackarn.. och samtidigt så lyssnar man den andra stora lillstackarn som ligger i sitt rum och hostar så han nästan vaknar.
Men förhoppningsvis så är det på bättringsvägen =)
Vill ju ha friska barn på min födelsedag imorgon. Då blir det sushi-lunch med mina brudar. Lovely!

Lite bilder kanske ni vill ha?


Kamma lång håret =)


Kvällsmys


Premiär-sittning


Nybadad liten groda

Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

ditt golv se ut som mitt... plocka plocka plocka.. man gör inget annat känns det som ibland..



Vilka sötnötar du har!!

2010-10-20 @ 12:50:10
URL: http://mojsgojs.blogg.se/
Postat av: plastis

Tur du vek ner dom blåa öronen,(det är bara du och jag som vet vad det är!!!! :))Ha en super bra dag, nästa år är det halvjämnt!!!! Kramar i miljoner!

2010-10-20 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0