Då var man på övertid igen då.

Idag så är det min första övertids-dag.
Men jag har kommit till någon stillsam insikt att oavsett hur mycket jag går över tiden så kommer hon iallafall finnas hos oss inom två veckor. Så på någo konstigt sätt mår jag ganska bra. Har fortfarande ont och är trött, men på ett annat sätt liksom..hmm.. Kan ju vara så att Peter är hemma också som gör att jag mår så mycket bättre nu.
Men det här med att gå i väntans tider, det uttrycket borde ingen annan än någon som varit gravid och speciellt på övertid få säga överhuvudtaget =)

Idag har jag haft trevligt besök av Maria, Timi och Julia. Sushi-dejt. Mums. Synd att inte Annapanna kunde komma, men magsjukebaciller klarar jag mig utan just nu. Hon får ta igen det en annan gång.
Peter flydde fältet, han var inte så sugen på att sitta i vårt kackel =)

Nu: Sticka lite på bebisfilten.
Sen: Ännu en myskväll med make och son.


Måste bara få visa en klockren bild på aron och "moffarn" sedan i somras:

Kommentarer
Postat av: Faster

Jo, visst syns det att de är släkt =) Hoppas nu inte att du behöver våndas där hemma allt för länge över tiden. Kram, kram!

2010-09-22 @ 22:00:43
URL: http://monizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0