Njutånger.

Det är tydligen där jag befinner mig nu. I Njutånger.
Jag sa till Peter att det är konstigt hur man kan längta till något som jag blir alldeles kalla av att tänka på. Längtar tills hon är ute hos oss, men vette gudarna om jag är redo för det. Och då sa han att det kallas tydligen för njutångest...

Ska iaf på UL på onsdag för att se så allt står rätt till.

Äntligen så är P lite ledig. Nu är han ledig i helgen och sedan ska han jobba två nätter (då ska underbara syster sova här utifall att lilla tösa vill komma ut). Sköööönt att ha han hemma. Senaste tiden har vi knappt sett varann. Jobbigt, jobbigt. Speciellt nu när A har varit hängig och gnällig.

Just ja, vi har haft ett stort projekt nu här i veckan. Vi har kastat om all möblering. Nu så sover vi ute i vardagsrummet (avskärmat med tygdraperier), E och J har tagit över vårt stora sovrum och Aron har fått ett eget rum. Blev SKITBRA! och alla är nöjda =)

Nu: Doobidoo
Sen: Sova heeeela natten lång (ja, tack!)

Rörigt inlägg..

Kommentarer
Postat av: Julia

Daniel blir arg på Peter för att han blir utan mig två nätter haha ;) (eller på Peters jobb då)

2010-09-11 @ 11:35:42
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Malin :)

Ja jo hon sa det att det är koll rätt ofta :) och jo vi kommer säkerligen att fortsätta för det är ju toppen bra då man inte hamnar på sån där koll, men just igår bara för att Novalee gnällde hela tiden och vi båda var super hungriga.. Just då, blir det koll lixom.. Sån himla otur .. :P

2010-09-14 @ 11:27:45
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0