Dagens planer.

- Vad ska vi gör idag, Aron? Ska vi dammsuga?
- Neee...
- Ska vi ploca ur diskmaskinen då?
- Jaaaaa!!!
Sen springer han till diskmaskinen, öppnar den och börjar plocka ur besticken. För verje bestick han ger mig säger han högt "Tack!".
Sötnöt!

Egentligen så ska Aron vara på dagis idag, men eftersom han varit hemma hela veckan och det går magsjuka på dagis så får han vara hemma idag också. Känns ju lite onödigt att dra hem ännu en omgång när vi nu (förhoppningsvis) är friska. E blev ju sjuk natten till tisdag, så därför har inte Aron fått gått på dagis på 48 timmar.
Så igår när jag var ute med Banjo så planerade jag in att jag och småttingarna skulle åka till stan och hälsa på min syster idag, om hon var ledig. Men jag hinner inte mer än innanför dörren hemma innan den planen gick i krasch... Då Hade Tovan fått feber.
(Ska jag inte ens hinna uttala mina planer innan dom går upp i rök? Så less på det..)
Så det blir en dag hemma.. men jag börjar bli lite knäpp av att bara varit hemma sen..hmm.. förra veckan någon dag.

Men ikväll så ska jag iaf ut och träffa folk. Vi har verksamhetsdag på jobbet idag (men jag kan inte vara med eftersom P jobbar dag), och sen ska vi ut och äta allihop ikväll. Skoj, skoj!! Skönt också att vi ska äta på Dino's, vilket innebär att jag kan ta mig nått gott att dricka till maten och ha gångavstånd hem sen =)

Hur ser din dag ut?


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja du jag ska ligga hemma och försöka bli fri förkylningen :(

2011-04-14 @ 10:43:28
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0