Ibaland ska man ha tur.

Jonathan hade en jäkla tur imorse (eller hela natten).

Han och Elin sover i våningssäng och när Elin har kompisar som sover över så brukar dom få sova "skavfötters" i hennes säng, den övre.
Igår lät det såhär:

Jonte: Jessica, ska N ligga i samma säng som Elin?
Jag: Ja, dom ska sova skavfötters.
Jonte: Jaha...(tveksamt)..men kan inte dom ramla ner på mig då?
Jag: Nejdå, sängen håller. Dom har ju sovit två där förut, så det är ingen fara.

Trodde jag ja..

Imorse när jag kom tillbaka från lämning på dagis så fock jag veta att sängen hade ramlat ner på Jonathans del! Fast han hade ju redan klivit upp och följt med mig på dagis för att lämna Aron.
Men vilken jäkla tur han hade att den inte hade ramlat ner tidigare! Han hade ju blivit mosad!

Köp en trisslott =)

Kommentarer
Postat av: Millan å Tuva

ooooops!

2011-04-27 @ 09:02:54
URL: http://mojsgojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0