Har inte motivationen..

Har tappat motivationen till att blogga... så ni får hålla till godo med de få inlägg som kommer.

Vi har iaf bott i huset i tre veckor nu och vi trivs som atten! Gud, vad det är härligt med rejält utrymme! Jag städade t.o.m idag med ett lätt hjärta (jag som hatar allt vad städning heter).
Bilder kommer, men jag har inte ens haft en tanke på det förrän nu...
Vi har kommit iordning med det mesta, vilket är skönt nu när jag har börjat jobba heltid igen. Och appråpå jobb.. fy f*n vad ont i kroppen jag fick första veckan. Först och främst så använder jag muskler som tydligen har förtvinat under de här åren hemma, sedan har jag tunna, hårda och utslitna foppatofflor att gå i hela dagarna vilket bidrar till ond rygg och höfter. Men det sistnämnde problemet har jag fixat en lösning på (hoppas jag). Jag har äntligen investerat i ett par riktiga arbetsskor! Så nu får vi se om det blir någon förbättring =)

Måste ju nämna också att det är jättekul att vara tillbaka med mina kära arbetskamrater! Det var så roligt att komma tillbaka i måndags och alla hälsade mig välkommen med ett leende! Det blir man glad av =)

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Alfva

Hitta tillbaka till motivationen tycker jag! Och bilder på huset är ett MÅSTE!

Kul att ni trivs iaf, tack för grattis!

Kram

2011-08-21 @ 21:21:09
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Millan

härligt at ni trivs i huset. Och det måste kännas skumt att jobba heltid efter så lång tid i barnträsket..

Och jag håller med Alfvan, bilder!!!! jag har ju bara lovat det i över ett år nu hahah

2011-08-22 @ 13:21:01
URL: http://mojsgojs.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Tack vad snäll du är Jessica! Jätte skönt att höra =)

2011-08-27 @ 22:16:56
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0