Doktorbesök.

Jag masade mig ju iväg till farbror doktorn igår. Men jag kan ju knappast påstå att det var väl investerade pengar precis...

Fick lämna urinprov och två rör blod. Resultatet? Ja, jag är inte på smällen och sänkan är bra. Så då mår jag tydligen finfint enligt min käre husläkare....grr.. Han skulle kolla njur- och levervärden och höra av sig om det var nått som inte stod rätt till. Än har han inte hört av sig så jag antar att det inte gav nått "utslag".
När jag sa att "om jag känner mig så pass dålig att jag inte kan jobba imorgon då behöver jag ju ett läkarintyg", då fick jag till svar att "du kan ju stå på benen, så då tycker jag att du kan gå på jobbet".

Summan av kardemumman är alltså att jag mår fortfarande skit (eller jag mår lite bättre än förra veckan iaf), men eftersom inte min läkare vill göra en grunligare undersökning så betraktas jag som frisk och jag fick plåga mig iväg på jobbet idag.

Suck.


Kommentarer
Postat av: Alfva

Allvarligt?!

Vilken idiot. Dags att söka upp en annan läkare? En som lyssnar på sina patienter?!

2011-12-14 @ 06:22:25
URL: http://alfvan.wordpress.com
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Tyckte synd om dig :( jävla skit gubbe! Hoppas det ger med sig för dig o att du blir bättre!! Kraaam

2011-12-14 @ 22:00:54
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0