Illamående

Ucsh och fy, jämmer å elände..

Nu har jag gått i snart en vecka med i princip konstant illamående. Har även fått ont i kroppen och mestadels över typ bäckenet. Orkar inte...

Jag fick t.o.m gå hem från jobbet och vara hemma hela veckan. Vilket inte hör till vanligheterna när det gäller mig... Får så dåligt samvete gentemot jobbet (och plånboken) för att jag är hemma..men vill inte gå på jobbet och smitta ner våra gamlingar och personal ifall det är nått jag smittsamt jag bär på. Men till saken här att vi har i samma veva sjuka barn så jag har också behövt tagit ut vab-dagar innan min egen sjukskrivning.. suck..
Håller alla tummar och tår för att jag och ungarna är friska till veckan, för nu vill jag tillbaka till verkligheten!

Äh. Nu ska jag och gubben djupandas och titta på film.


När man är sjuk får man äta glass... (Bilden är dock från Juni)


Kommentarer
Postat av: Millan

på smällen igen hehe??

närå, hoppas du blir frisk snart.. o tajma det med sjuka barn är ingen hit...

kram

2011-12-11 @ 11:50:55
URL: http://mojsgojs.blogg.se/
Postat av: Malin - mamma till Novalee

Haha du är snäll du!! Tänk vad lite smink kan göra underverk :)

2011-12-13 @ 21:46:54
URL: http://irenemalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0