Julhandlat lite mat...

img_20111220_121 (MMS)

Julhandlat lite mat...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad jag längtar till jul!

2011-12-20 @ 12:38:43
URL: http://piga.blogg.se/
Postat av: Mamma/Svärmor

Ja men bestämmer man att ha Jul hemma och bjuda en massa folk då kostar det!!

2011-12-20 @ 18:49:06
Postat av: Faster

Ojoj...den var rejäl =) Vilken tur att inte vi oxå dyker upp, då hade den varit ännu längre ;) Sänder stora kramar med önskan om en riktigt mysig och skön GOD JUL till er allihopa! Du får hälsa alla från oss på julafton (Så ska vi tänka på er, medans vi ligger vid poolen med paraplydrinken i hand hehe)

2011-12-21 @ 10:21:32
URL: http://monizz.blogg.se/
Postat av: Alfva - i preggoland!

Tycker mest det ser ut som blöjor ju.. ;) Men jag är lite avundsjuk, jag skulle vilja handla julmat men i år får svärmor stå för allt. Det är jag iofs också lite tacksam för även om jag inte vill erkänna det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0