Imörrn!

Längtar som atten till imorgon!
Då kommer nämligen mamma/mormor och hämtar mina förkylda småttingar efter jobbet och kommer behålla dom till söndag fm innan hon far på jobbet igen. För jag och mannen ska ut och gör Sundsvall osäkert...hahaha! dagens skämt! Det är kanske svårt att göra en stad osäker om man inte ens har koll på vilka krogar man ska sätta foten på =)
Ska bli så skönt att komma iväg och göra nått som par och inte som bara förälder. Mellan graviditeterna så hann jag med en utgång med syster samt en utgång med mannen, annars så är det väl typ....hmm... sommaren -08 som jag var på nått "gallej"...

Tycker bara lite synd om mamma/mormor som ska vara barnvakt då båda kidsen är förkylda. Sedan att Tova äter en gång på natten samt tycker att det är morgon klockan 6 är nog något som inte är speciellt populärt..

--------

Sedan måste jag få svara på din kommentar, Ingalill: Haaaahaaaahahahah!! Jag garvade som en tok! Självklatr så är det "din teknik" som är orsaken till blåmärket. Jag sa det till peter också "Men jag gjorde ju bara en Ingalill-nypning" när han började bli liiite blå, trodde inte att det skulle utveckas till ett stort konstverk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0