När man har annat att göra..

Jag är en sån människa som gör allt aannat än vad jag egentligen behöver göra...
Alltså.. om jag behöver typ putsa fönster så dammsuger, skurar jag och rensar kylskåpet istället. Ni fattar va?
Idag så behövde jag läsa på till mitt delegeringsprov som ör nu i veckan. Så vad gör jag idag Jo, jag sätter mig och syr...

Sydde ett "targetwall" till jontes bandymål (inte ett lätt uppdrag kan jag meddela). occh sedan sydde jag en liten påse att ha på väggen vid skötbordet till arons alla salvor och krämer. Skönt att ha lite mer lättillgängligt..



Nu: mello.

Kommentarer
Postat av: mormor

Du är ju oxå kreativ! Kan sonen brås på dig kanske? ( göra en massa saker hela tiden)

2011-02-14 @ 22:30:49
URL: http://mrsjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0