Onsdag.

Dagis: Går bra. Han har blivit jätteledsen precis när vi ska gå vid lämning den här veckan, men det går tydligen över fort. Idag så föreslog jag att han ska få vinka till oss genom fönstret, för så gör vi hemma när någon av oss ska iväg och han blir ledsen. Så han grinade en skvätt just när jag gick, men när jag såg honom genom fönstret så var tårarna borta och han vinkade så fint. Hoppas att det är en bra grej att fortsätta med..

Träning: Går också bra. Önskar bara att jag kunde mana mig att komma iväg oftare, men ni vet väl vilken träning som är den bästa?
- Den som blir av! =)
Så jag känner mig lugn. Jag vill inte pressa mig heller, för då kommer jag sökert tappa lusten totalt. Men igår var jag iväg på gymmet och redan så märker jag att jag kan öka tempot lite på löp(gå)bandet och att jag pallar med lite mer vikt på maskinerna. Yes! Oavsett om jag inbillar mig eller om det faktiskt redan visar resultat så är jag nöjd.
Maken har slutat med både godis och läsk under veckodagarna vilket även ger mig lite pepp av dra ner på läsken. Man vill ju inte vara den som själv druckit upp 2 liter cola på några dagar. Han är så duktig som lagt av med colan, han har alltid varit cola-beroende. Men nu är det slut på dom fasonerna =)

Nu: Skriva matsedel och handlingslista, ringa VC, rensa kylskåp, plugga delegering.
Sen: Tvättstuga, hämta dagisbarnet, gå långpromenad i det fina vädret.



Lille Aron för ett år sedan. Då var minsann en ramlösaflaska det roligaste i världen och den höll honom sysselsatt hur länge som helst...annat är det nu...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Keep up the good work, sis! :)Förhoppningsvis så ses vi snart, kram

2011-02-10 @ 12:18:42
URL: http://piga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0